Zwroty i reklamacje Zwroty i reklamacje
Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na adres sklepu wraz ze zwracanym produktem/produktami.
 
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
 
1. Formularz
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ul. św. Wincentego 114/325, 03-291 Warszawa

do góry do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl